semrabgt merhaba 🥰4 aydır aslında bana sürekli testleri yaptılar en son pazartesi günü gittiğimde testlerin iyi gelmiş bu sefer dedi hastalığı hamile kalmadan önce geçirmişsin dedi avidite olanı bunu dün sağlık ocağında yaptılar bugün de doktor hamilelikte yüksek olması istenilmez dedi ne yapacağımı anlamadım tekrar test yaptırmalımıyım