Essssesa Merhaba bu ay klomen kullanmaya başladım bugün 3. gün eşimde de bende de bir sorun yok rahim filmi ve çekilse sorun olmadığı söyledi üç yıldır evliyiz bir sefer femera ve ovitrelle kullandım süreç geçiren yada bilgisi olanlar yazabilir mi