Bir kaç gün önce bi videoda izlemiştim. Çok sıcak suda yıkanmayın, duşu çok uzun tutmayın tansiyonunuz düşebilir, kapınızı olası bi duruma karşı kilitlemeyin ve mümkünse ayakta duş alın oturmayın diyordu doktor. İlik su ile yıkanmak göbeğe ilik su tutmak bebeği çok rahatlatıyormuş. Ben her gece duş alıp yatıyorum hem kendim serinliyorum hemde göbeğime bol bol ılık su tutuyorum o an hareket etmeye başlıyor