Normal, endişe yapma ama illaki rahatlamak istersen doktoruna telefonla ulaş bir danış sorun olduğunu sanmıyorum. Bende 18.hafta hissettim 19da azaldı hatta hiç hissetmedim bile, sonra 20ye girince tekrar hissetmeye başladım şuan daha başlarda olduğunuz için (hissiyat bakımından) normal böyle olması.