marmaidb
Allah razı olsun. Evet maalesef sınırda gebelik şekeri çıktı. Kesede fazla su çıktı. Sınırda olması kesede su birikimi yaparmış. Direk diyete başladık. Yarın yine tahlil vereceğim. Ona göre de gidişata bakacağız. Normalde birşeyim yoktu. Ödem oluştu bir anda hareketsizlikten sandık meğer şekerdenmiş. Ben de 28. Haftadayım bu arada. Sizde şeker konusunda dikkat edin. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin