Gözünüz aydın olsun geçmiş olsun bizde 38 olduk gelen yok daha hastane nasıl ben etlik şehire gidiyorum orda yapıldı tüm testler flan şimdi çevremde ki kişiler bilkenti öneriyor bende oraya hiç gitmedim kadın doğum bölümü olarak acaba doğum normal görünüyor ilk defa doğumda gidince yapıyorlar mı bi sıkıntı çıkar mı