Nzan Kızlar 37 hafta olcaz yarın açıklık varmış doğum hemen başlar mı sezeryan olcak ama ben 38 i geçsin istiyorum yine de 😐
Rabia06 Nzan başlamaz herhalde canm nişan fln gelmedigi sürece bendede 37+5 haftalıkken kızımda 1 cm açıklık vardı 40+3 haftalıkken dogurmuştum
sonsuzmasalim Nzan fazla yorma kendini dinlenmeye çalış daha fazla açılmaması için. tanıdığım bir kaç kişide 30 haftalıkken açılma olupta gününü geçirenler var☺️