Berfinoztt Ayssu98 ben tüm kontrollerine etlige gittim şuan 37+1 deyim eğer doğum.gerceklesirse bilkente gitmeyi düşünüyorum çünkü etligin dogumumj kimse önermiyor
skulentizm Haftamdayım live gidiyorum özgül kafadar hocadan memnunum. Erkek farketmez ise çetin arık hoca da çok ilgiliydi
arzucet sedoli2107 hastaneden çok memnunum 34+5im, liv güzel bir hastane kadın doğum için, doktorum ebru hocaydı ama gidiyor türkan hanımla devam edeceğim kendisi prof ve onu da çok önerdiler