Basima geldi doktorum 30 haftayi gorurse iyi dedi.Baska doktor 3 hafta ya yasar ya yasamaz engelli olabilir amniyosentez yapim ama zaten su az kalbi durabilir dedi.Baska doktora gittim plesentada direnc var dedi aspirin verdi taze sıkılmis havuc suyu onerdi bir cay bardagi bir de deveci armutu yedim bol su ictim 24.haftada normale döndü hic korkmayin deneyin bunlari