BADE38 benim de tanıdığım yeni sezaryen oldu, çok memnun. Kişiden kişiye değişiyor bu durumlar sanırım, doktorum da nasıl sezaryende hiç bilmiyorum ama ona kalsa normal doğuma hiç girişmeyecek…
Vajina daraltma ameliyatı olmayı hiççç istemiyorum çünkü 2. Çocuk da istiyorum. Birden fazla daraltma işlemi sıkıntı diye biliyorum:/