Dmrc5234- Kizlar grip oldum acil e gittim ama burun spreyi yazıp yolladılar çevremden turşu suyu iç diyenler var bişey olur mu sizce içsem emin olamadım
Ayse0575 Dmrc5234- tansiyon yoksa içebilirsin. Abartmadan iç ama 😅 nane limon ve ıhlamur tüket günde 1 bardağı geçmeyecek şekilde. Ihlamura bal atabilirsin eğer balgam falan varsa yumuşatır
rumeysa_1c Ben de nezleyim 1 haftadır şimdi de öksürük var biraz doktora gitmedim ilaç vermiyorlar çünkü oyle çekiyorum valla