Karakedi16 ben özelde takipliyim ama ona rağmen 22. Haftaya kadar doktorum hiç renkli açmamıştı. Neden açmadığını da anladım hiçbir şey anlaşılmıyor şahsen. Büyüdüğünde detaylı ultrasona girerseniz her şeyini göreceksiniz bence çok şart bir şey değil.