Nurbanu34
Sonunda bende doğum hikayemi yazıyorum 😍😍😍 tüpbebek tedavisi ile hamile oldugumu ogrendigimde öyle aglamistimki doğum yapacagimi hayal bile edemiyordum. Hamileliğinin 22.haftasından itibaren rahim agzi kısalması sorunu yaşadım ve hep evde yatarak gecirdim hamileliğimi.. Derken 37.haftaya geldik ve doktorun artik ilaci birakabiliriz doğum gerceklessede sorun olmaz dedi. 37+2de ilaci bıraktık.37+6 sabahi(6ocak pazar günü) sabah 8:30da uyandigimda suyunun geldigini farkettim baya bi geldi once panik yapmadım üzerimi degistirip tekrar yattim ancak gelmeye devam edince mutluluktan gulmeye başladım başıma geleceklerden habersiz😂 eşim gulmeme uyaninca doktoru arayalım hemen dedi. İyi ki aramisiz doktorum hemen hastaneye gidin dedi. Hazirlanip hastaneye gittiğimizde doktor muayene etti ve 5 cm açılmak var çok iyi 4 5 saate doğum gerçekleşir dedi. Odaya alindim o ana kadar hala sancı yoktu 7cm açılmadan sonra sancıları hissetmeye başladım aslinda buraya kadar korkulcak birsey yoktu ancak 7cm den sonra sancılar cok fenaydi birazdan panik olmuştum normal dogum cok istememe ragmen. 9cm de artik dayanamiyordum doguma aldilar beni orada çok panik yaptım beni sezeyana alin diye çok yalvardim doktor beni dinlemedi 😂 ama o an gerçekten bebeğimden bile vazgecebilirdim cok degisik bir andi. doktor eşimi iceri aldi bu sefer onu ikna etmeye çalıştım nolur sezeryana alsinlar diye ancak bebek kanala girdiği için doktor tehlikeli olur dedi dikiş falan istemiyordum ama doktor mecbur kaldı ben zorlaninca bir iki ikinmada kızım doğdu o an bende yeniden doğdum kocaman gözleriyle bana bakiyordu o an tarif edilmez gerçekten allah isteyen herkese nasip etsin.. Kordonunu babasi kesti gercekten esimin yanimda olmasi bana guc verdi. kızım doğduktan sonra bir an önce odamiza gitmek istedim ancak dikiş falan bi 10dk sürdü sanırım. minik kızım 2950 gr48cm dogdu öğlen 2de. Eğer doğumdan korkuyorsaniz korkularinizi yenmeden doğuma girmeyin derim gercekten kolay birsey degil.. Ancak dogduktan sonra herseyi Unutuyorsun çektiğini bütün acılar gidiyor. Simdi kızım 12gunluk yanimda yatıyor😍 inşallah tüm hamileler sağlıkla bebeklerini kulaklarına alir💕
zynpftm
Ayyy insallah yaaa banada nasip eder rabbim . Allah saglikla buyutmeyi nasip etsin .
Nurbanu34
zynpftm amin teşekkürler💕
Ayseayse
allah analı babalı büyütsün rabbim size bagışlasın tatlı miniğinizi ♥️ darısı bizim başımıza inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Nurbanu34
Ayseayse amin cok sagolun 💕