cansulina1405 Kızlarr 12 haftalığız bugün ikili tarama testi yaptırdık doktorumuz %80 kız dediii🥹 Sizde nasıl oldu sonradan yanılma payı var mıdır acaba merak ettim 🙈🩷🧿🧿🧿
napoliten_ cansulina1405 bana da 13. Haftamda ikili tarama da %90 kıza benziyor dedi , 18. Haftamda net olarak erkek olduğunu gördüm 😂😂
HazelSeren cansulina1405 yaa hadi hayırlısı inşallah bakalım benımkınıde söylermi pazartesi benımde taramam
Aslaninannesi_ Benimde ikili taramada erkek demişti suan 17 ye doğru gidiyoruz değişmedi hatta fetal dna ile onaylandı , cihazı iyiyse pozisyonu da uygunsa görür söyler
cansulina1405 HazelSeren inşallah hayırlısı sağlıklı olsunlarda🙏🏽 doktorum baya inceledi bayaa kız bu dedi ama bakalım 🙈
napoliten_ cansulina1405 bende sizin gibiydim ama bekleyin derim değişiyor çünkü , en net 18-19’da öğrenirsiniz 🌸
Beybyi Ben de hastsne gidicem 17 sinde o zaman 13 haftalık oluyor ikili test yaptıracağım o zaman nasıl yapılıyor ve devlet cinsiyet tahmininde bulunur mu
cansulina1405 Beybyi ben bahçelievler medipole gidiyorum, genelde ikili testte görünebiliyormuş doktorda tahminini söylüyor 🙏🏽