Sarılık muayenesi için iki gündür hastanedeyim. Atlatması için sürekli emziriyorum ama ek olarak mama desteği de veriyorum ama bebeğim kabız oldu. Gaz çıkarıyor ama kakasını yapamadığı için sürekli ağlıyor.. annelerim bu konuda bana fikir verebilecek var mı acaba?