Zeynepci012 Kızlar az hissediyorum hareketlerini 37+5 te gittim doktor hareketini az mı hissediyorsun nstde yavaş çıkmış dedim hayır 2 gündür dikkat ediyorum bişeyler yedikten sonra güzel hareket ediyor sonra belli belirsiz doktora gitsem mi acaba
birkizannesi21 Zeynepci012 benimde öyle 35 haftalığım ama doktor 37 dedi hareketleri nasıl diye sordu bazen çok hareket ediyor dedim bazı günlerde az dedim bişey demedi normal heralde büyüdükçe alanları daralıyor o yüzdendir büyük ihtimalle için rahat etmiyorsa hastaneye gidebilirsin
srguclu Zeynepci012 benim bebeğim başından beri çok hareketli bir bebek değil zaten. Her gün aynı saatte aynı sayıda hareket eder. Tam Nstye girmeden önce uyanıktı. Nst sırasında uyudu biliyordum. Azıcık tembeliz 🥹