Gizem_miros ben yaşamadım ama arkadaşımın normal doğum yapma yasağı vardı 4 çocuğu var ilk iki doğumuda son iki doğumuda peş peşe oldu onada en az 1 yıl beklemen gerek demişler ama olunca yapacak birşey yok hiçbir sorun yaşamadı sizde doktor kontrolünde olursunuz inşaÂllah sizde sorun yaşamazsınız 🤲🏻