Balbebek012 daha bugün dinledim istismar yok deniliyor umarım da öyledir ,bir başka sebepte narinin köpeği varmış abisi yasaklı madde kullanıp köpeğe bişeyler yapınca narin görmüş olabilir abide onun etkisiyle çocuğa bişeyler yapmış olabilir diyorlar, ve bu aile abiyi korumak için bunlara başvurmuş da olabilir deniyor bunlar sadece bir varsayım ama