Babymom07 Kızlar 30 gün oldu doğum yapalı uçları yara değil oldu geçti ilk hafta ama inanılmaz hassas yani göğüs kalkanı olmadan asla duramıyorum. Banyo yaptıktan sonra bornoz bile deyince acıyor. Emerken de ilk başta acıyor sonra geçiyor. Ne zamana kadar böyle olacak aynı durumu yaşayan var mı?
sallyt Babymom07 benimde uçları yara oldu bi taraf daha iyi bi taraf felaket emzirirken acıyo ama ilk başlarken emzirmeye 2-3 dk acıyo çok sonra rahatlıyo benim
huysuz__ Babymom07 biraz bol giyinin, memeniz rahat hava alacak şekilde sütyen tercih edin ve sıkmasın göğsünüzü, benim de ilk haftalar oluyodu açık bıraktım evin içinde, bol atlet giyiyordum sadece, öyle geçti. Yazın iyileşmesi daha zor oluyo maalesef
Selbi777 Babymom07 Merhaba, doğru bir şekilde emzirdiğinize emin misiniz? Yani meme ucu ile etrafındaki kahverengi kısmını alıyor değil mü bebişiniz? Eğer herşey doğruysa hassasiyet geçer 2ayın bitişlerine doğru😉
prens_prenses_annesi Babymom07 bnim oyle kirmizi pembe gbiydi sonra yara oldu ben antibiyotik krem kullanmistim
feldspar Valla yara olmasın da ben hassasiyetine razıyım. 2 sene sürdü emzirme süresince hem yara hem hassasiyet yaşadım
sallyt Babymom07 göğüs ucu kremi falan kullanıyorum ve gümüş kapak ama memeyi açık bırakamıyorum sütler boşalıyo hemen 🥲
Babymom07 huysuz__ ya zaten şu an evden çıkmıyorum sadece emzirme atleti giyiyorum havalandırıyorumda ama hassasiyet geçmiyor ya ne yapsam boş her şeyi denedim 🥹
Babymom07 sallyt bende göğüs kalkanı kullanıyorum birkaç gün önceye kadar orada biriken sütleri biberonda biriktiriyordum artık içine pamuk koyuyorum daha rahat ediyorum
Umaysmom__ Babymom07 29 günlük bende geçsin diye bekliyorum ama asla geçmiyor ağrısı kalbime vuruyor resmen