nfse_ Hamileyken yenmemesi gerektiğini söylüyorlar burnuma kokusu geliyor resmen yiyorum biraz biraz iyice pişirip birşey olmaz dimi 🥹
Daisyy000 nfse_ Hamileliğim boyunca yedim. Kaliteli bir markanın sucuğunu alın iyice pişirin hicbisey olmaz
Deletedmom_116 nfse_ ye gitsjn ne olucak Ben hep yedim içtim oğlumda çok olmadığı sürece bir sorun yok
BusrAsil2019 nfse_ hiç bir şey olmaz bende iyice kızartıp yiyorum çünkü oğlum sucuk canavarı ona yapınca benim de canım çekiyor napabilirim yani 😀 ama kasap sucuğu kullanıyoruz biz
babyUras_ nfse_ kaliteli bilindik bi sucuk alın iyice pişirin öyle yiyin . Bişey olmaz 7/24 yenmeyecek sonuçta 😊
Meleklerin_annesi_003 nfse_ bir şey olacağını düşünmüyorum canım 3 gebeliğimdede yedim yiyorum çok şükür bir şey olmadı sucuğun sakıncalı olduğunu sizden duydum 🙈
annembebegim nfse_ iyice pişirip yiyin bir şey olmaz sonuçta kırmızı eti de iyice pişirip yiyoruz önemli olan çiğ kalmaması. Ben de canım istediğinde sucuk yiyorum ☺️
tayincibies nfse_ güvendiğim bir kasaptan alıyorum ben canım istedikçe güzelce pişirip yiyorum aşırıya kaçmadan tabi
themom95 nfse_ valla ben bu hamileligimde yedim sadece aldığımız markaya dikkat ettik ki öncesinde de zaten güvenilir bir yerimiz var hep ordan alırdık sıkıntı olmaz ye gitsin
nergishanim nfse_ valla ben sürekli yiyorum. Kaliteli bir marka alıp evde kendin güzelce pişirip yedikten sonra bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum baharatlı et sonuçta.