Baby-ES Sorum başlıkta aslında, yoğun olmamakla beraber az şekilde su gibi bir akıntı olması normal mi? Aynı şeyi yaşayan var mı?
Ayloss06 Baby-ES bende 12. Haftadayım ve 5 6. Haftadan beri akıntım var. Doktorlar normal diyor şeffaf ve kıvamsızsa sıkıntı yok diyorlar.
Bebekonunannesi Baby-ES bende 13. Haftamdayım aynı şeyleri yaşıyorum. Doktoruma sordum gayet normal dedi. Beyaz hafif akışkan da olabilir dedi doktorum. Sadece rengi sarı ya da yeşil gibi olursa ve kötü kokusu olursa sıkıntılıymış.