Kızlar 38+3 hamileyim,pazartesi doktora gittiğimde karnım taş gibiydi ve belli aralıklarla sertleşme devam etti nst de sancı olarak çıktı,doktor açıklık muayenesi yaptı ama sadece 1 parmak kadar dedi son zamanlar artık doğsun diye bekliyorum,biraz ishal olma durumu da var çok karmaşık duygular..