Kızlar enfeksiyon için doktora gittim iki gündür çok böbrek ağrım vardı bebek böbreklere baskı yapıyormuş doktorum ultrason istedi ve ürolojiye gönderdi böbreğimdeki idrar tam boşalmıyormuş
Baskı yaptığı için bu yüzden de kalan idrar orada enfeksiyona yol açmış böbreklerinde şişme olmaya başlamış eğer devam ederse şişmeye stent takacaklarmış doğuma kadar doktorum doğumdan sonra düzeleceğini söyledi umarım ihtiyacım olmaz stente enfeksiyonun kanıma karışmaması için 4 litre su içmemi söyledi aman sizde ihmal gelmeyin enfeksiyona