maviskokiz Kızlar bugun sabah başladım benim için biraz zor oldu koku hassasiyetim var.Siz kaç gün kullandınız? Herhangi bi yan etkiniz oldu mu? Ben adetin 2. günü başladım
RiRi22 maviskokiz adet bitiminden snra kullanılıyordu diye hatırlıyorum saracoglunun tarifi o şekildeydi. Ben 10 gün kullanmıştım. Pkos olduğum için.
Yldrmmmm maviskokiz adet bitiminde veya adetin üçüncü gününden itibaren başlayabilirsiniz ben 8 gün içtim yumurtlama dönemim geldi diye bırakmak zorunda kaldım normalde 15 gün sabah akşam aç karnına içilmesi öneriliyor 🥰
Fatmanur12345 maviskokiz bende adetimin ikinci günü başlamıştım bit hafta içmiştim 7 temmuzda bırakmıştım 27 temmuzda hamile olduğumu öğrendim
Yenigebe123 RiRi22 merhaba ben de 6gündür kürü uyguluyorum da bugün kanama oldu adet bitimi 4.günde başlamıştım küre. Yani 10-15 gün oluyor adetin üstüne bu kanama kürden dolayı mı oluyor acaba?
Sedaa_ RiRi22 merhaba bende yeni pkos olduğumu öğrendim soğan kürüne başladım 7. Günüm felan siz ne kadar süre içtiniz ilk ayda temizlendi mi ne kadar süre sonra içmeyi bıraktınız acaba içmeyi bırakınca tekrarlar mı
Fatmanur12345 maviskokiz yok vallahi bir zararı olmadı dualarım sizler için insallah sende hemen güzel haberler alırsın
Yldrmmmm maviskokiz ben gebelik için içmiştim ama bat 15 ti bugün adet oldum sanırsam soğan kürü etkiledi çünkü normalde erken olmam iki üç gün sadece geç olurdum çok çok
RiRi22 Sedaa_ 10 gün içtim sabah akşam. 6 ay ara veriliyor sonra.ben Gebe kalmk için icmistm 2. Ay hamile oldgumu ogrendm. Tessaduf mu işe yaradı mı bilemiyorum çünkü egzersiz ve sağlıklı beslenme de yapardım.