fatsfats-92 Kızlar hala cinsiyet öğrenemedim doktor zaten detaylı ultrason da belli olur net öyle kafa kemik yapısından değil dedi hala öğrenedik ben gibi olan var mı
Deletedmom_116 fatsfats-92 ben 18 de öğrendim oğlumu 😂kizlar utangaç olur derler ama bence yanlış erkekler daha utangaç oluyo
prens_prenses_annesi fatsfats-92 ogrenmis olsaydinda beklemeni tavsiye ederdim detayliyi cnku cok degisen cinsiyet goruyprum bn bile 27 haftaligim fakat her kontrole gttimde kiz dimi hocam diye soruyorum 😂
fatsfats-92 Deletedmom_116 Valaha bilemedim canım kızımdayken de öğrenememiştim millet nasıl 11 de öğreniyor hayret ediyorum 😆 Merak ettim bi kızım var bakalım bu yavrum ne olur 😆
Aslaninannesi_ Benim oğlum oluyor 11.haftada öğrendim sağolsun hiç saklamıyor her seferindede gösteriyor 😀 tam ultrason resmini yükle anlayanlar bakar canım
fatsfats-92 Aslaninannesi_ Bi benimkiler mi saklıyor anlamadım ki🤣 Yorumda yüklemiştim canım bence ordada belli değil çok😕
fatsfats-92 prens_prenses_annesi Demek ki doktor da haklı detaylı ultrasona kadar bekle dedi şaşırdım😆
prens_prenses_annesi fatsfats-92 gecen burda biriyle konustum kiz diye bilmis hep alisveris yapmis 20. Haftasindami ne erkek oldugunu ogrenmis diyodu herseyinide pembe aldim 😂
fatsfats-92 prens_prenses_annesi Oda çok kötü herşey boşuna alınmış oluyor😆 Benim kızım var kız olursa çok bişey almam ablasınınkileri giyer ama erkek olursa alışveriş lazım tabi😆