Aslaninannesi_ Kızlar merhaba 16.haftamdayım vücudumda hiç çıkmayan yerlerde karnımda üst bacaklarımda kıllanmalar mevcut alsam daha beter çıkacak diye korkuyorum , normal bacaklarımda 2 haftada bir çıkıyor çözüm bulabilen var mı sinirlerim bozuluyor artık
momofmychildren Aslaninannesi_ maalesef çözümü yok doğum yaptım emziriyorum hâlâ aynı sorun devam ediyor
Melike_00 Aslaninannesi_ benimde boynumda sırtımda ve gogsumde çıktılar boynum koltukaltı ve özel bölgemde kararma oldu mahvoldum yani kısaca 😂 ağda yapıyorum sadece sırtıma dokunmadim döküleceğini de hiç sanmıyorum agdaya giderim doğumdan sonra kararma içinde leke kremi aldım glikolik asit aldım bakalım insalalh ise yarar
Aslaninannesi_ momofmychildren ay hayırlı olsun ♥️ hormonlarla alakalı o zaman inanılmaz moralim bozuluyor alsam daha çok çıkacak ne yapıcam bilmiyorum
Aslaninannesi_ Melike_00 of ne olacak halimiz 😀bende normalde ağlaya gidiyordum ama hamilelik sürecinde evde yapıyorum sürekli almaktan sıkıldım artık 😀
Aslaninannesi_ Melike_00 benimde öyle canım ya ağda ile almama rağmen sanki jilet vurmuşum 1 haftaya yeniden çıkıyorlar
Bir_nazenin01 Ay bende bu konudan çok müzdaripim ya çenem de çıkmaya başladı ve bıyıklarım aşırı hızlı üzüyor göbeğim göğüs uçlarım falan sanırım hormonal
Aslaninannesi_ Bir_nazenin01 doğumdan sonra dökülür diyorlardı ama yukarıda bir arkadaş dökülmediğini yazmış 🥹
Booksandcats Benim de gebeliğimin başında çok artmıştı göbeğimde falan da çok çıktı ağdaya gidiyorum 2 kere aldırdım göbeğimi tekrar çıkmadı kendimden orijinal olan tüylerim de azaldı sonradan şu an sadece bikini bölgemde çıkıyor biraz bacaklarıma 2 aydır ellemiyorum tek tük çıktı normalde de kıllı bi insandım 🤦♀️🫠 inşallah böyle devam ederiz