Hatceninblog Kızlar 33+3 haftalık oldum ciddi şekilde ağrı gelip gidiyor doğum sancısı falan mı bu, benim gibi ağrı çeken var mı bu haftalarda normal mi, adet sancısı gibi sancı çekiyorum belim de kopuyor resmen ağrıdan, yatınca da ağrıyor oturunca da 😢