Nurcanyks Guneyinannesi1 adetime 2gun var ama test yaomadim bilmiyorum sanki hamile değilim sanki yaşadığım durumlar piskolijik karın ağrım kasık ağrım bel sırt ağrım giguslerimin sadece karıncalanma hissi sanki hepsi piskolijik oluyor çok fazla stres yaptım adeti mı bekliyorum eğer iki gün gecikirse test yapacma bklm
Sudenzzz Guneyinannesi1 2 gun once yaptım cıkmadı 😔 yarından sonra adet gunum olsa cıkardı heralde dahada yapmıcam test
dilarakocc Nurcanyks benim lekelenme oldu, şiddetli kasık ağrısı, tiksinti, karnımın sol tarafında şişkinlik, ilk test yaptıgında çift çizgi görmeme rağmen kanda çıkmadı 0.2ydi. Adetime 1 hafta var ben elendim😅😅 çok umuda girmeyin ondan girerseniz üzülürsünüz