Nurbozdag08 benim 3.aydan 7.aya kadar asagidaydi plesenta doktorum bazen alttan bakti. Kanama, lekelenme, enfeksiyon, rahimde kısalma, acilma gibi risklerde doktor emin olmak icin alttan bakar, karindan yapilan ultrasona gore vajinal ultrason daha dogru sonuc verir cunku. Butun hamilelik boyunca 10 kereden fazla alttan muayene oldum ilk 3 ay kanamam vardi hep alttan bakildi bu yuzden, banada iliski yasakti bastan beri. Kimseyi dinlemeyin lütfen doktorlar olmasi gerekeni yapıyor. Cok ultrasona girme bebege zararli diyorlar , alttan muayene olma kanama olur dusuk oluyor diyorlar bunlar asla gercek degil sehir efsanesi resmen