Günaydın hanımlar bişey danisicam ama biraz saçma gelebilir nasıl düzgün anlaticagimi bilmiyorum 😁
3 günden beri sabah uyandigim zaman ellerimi yumruk yapıp açtıktan sonra orta parmaklarim kitlenip kalıyor açılmıyor eklem yerlerinden kıtlayıp açılıyor yada ben düzeltmek zorunda kalıyorum bu şekilde yarım saat falan sürüyor sonra kendiliğinden düzeliyor ertesi sabah tekrar aynı. Anlamadım yani doktora sormama gerek varmı onuda bilemedim böyle biseyke karsilastiniz mi hiç