Merhaba arkadaşlar iki gün önce çatı muayenesi oldum dün adet kanaması gibi kırmızı kanama geldi doktor acil çağırdı gittik hersey normal çıktı ağrım sancım acilmam yok ama kanama devam ederse yatış vericem dedi doğum başlasın veya baslamasn dedi başına böyle birşey gekeh varmı ben yatıp dinlenmemmi yoksa egzersiz yürüyüş iş falan mı yapmam lazım acilmam olsun diye 37+1 haftaligz bu arada