3 aylık hamileyim , patronum hamile olduğumdan beri mobbing uyguluyor. İş yerine mınıbusle gidip geliyorum okullar da başladığı için 5 dk geç gelsem bir daha böyle yaparsan seni kovarım dedi. Bende dayanamadığım için artık ihbar süremi başlatır mısınız en kısa zamanda gitmek istiyorum dedim tamam dedi direk . Zaten isteği buydu hamile olarak eski verimi benden alamadığı için yeni bırını almak daha işine gelecekti. Şimdi 28 günlük ihbarım başladı yeni biri geldiğinde ben iş öğretmek zorunda mıyım? Hiç istemıyorum sonuçta ben hamileyken uyguladığı mobingler ve baskılardan dolayı çıkıyorum kovarım seni diye ettiği tehtıtlerden