Serap9212 benim bebegimde öyle oldu pazartesi günü taburcu yaparken çiş kaka yaptılar mı diye sordular kaka evet ama çiş yapmadı dedik sonda ile yaptirdilar ilk sonra tekrar verdiler bana yine yapmayınca pazartesi aksami yoğun bakıma aldılar salı günü özel hastaneye sevk olduk kısacası pazartesiden perşembeye kadar yoğun bakımda kaldı perşembe bana verildi cuma taburcu olduk ne yaptılar ne ettiler hiç bilmiyorum ama hergun süt sagip goturuyordum ilk bebegimdi sürekli ağlıyordum 😔😔😔