Kızlar hayırlı günler öncelikle Rabbim herkese hayırlı sağlıklı evlatlar versin inşallah..Ben 8+5 haftalık gebeyim özelde muayene oluyordum geçen hafta kalp atışı göründü dün gece kahverengi lekelenmem oldu hemen gittim doktora nöbetçi başka doktor vardı ölmüş kalp falan atmıyor cuma gel kürtaj yapim dedi ordan çıktım içine sinmedi devlete gttim üç farklı cihazdan muayene oldum onlarda kalp atışı yok ama kese ve bebek çok küçük 6 hafta uyumlu bi hafta sonra poliklinik randevusu al gel dedi eve geldim progestan aldım bunları yaşayan oldu mu lütfen yardımcı olur musunuz mental olarak hiç iyi değilim