Allah razı olsun hepinizden. özellikle gömüldüğü gün çok hareketliydi sanki sürekli anne ben burdayım der gibi vuruyordu 😔 şimdi ise çok az hissediyorum bu sefer de buna kafamı takıyorum. Aylık kontrolümüz salı günü o zamana kadar beklemeyi düşünüyordum ama şimdi içime kuşku düştü ben yarın sabah gideyim en iyisi 😔