Melk_plt00 6+4 hamileyim kızlar peçeteyi sildikçe kahverengi leke geliyor coraspirin kullanıyorum progesteron kullanıyorum sizce corAspirin’le alakası var mıdır bırakmalı mıyım bırakmamalı mıyım tecrübeleriniz varsa söylerseniz çok sevinirim
Hsnsarem-94 Melk_plt00 bende seninle inan ki aynı şekildeyim ve doktorum düşük tehlikesi olduğunu söyledi sende git hemen bana da haber ver canım
Ysmnpmk Melk_plt00 yerleşme kanaması olabilir canım korkma ama doktora gitmende fayda var zaten aktif bir kan değil Eminimki çünkü kırmızı gelirdi öyle olsa rahimde kalmis kan kalintisidir