Kızlar dün doktoruma gittim geçen hafta dün gitmiştim yine bebek vardı kalp atışını duymak için bir hafta sonra gel demişti. Dün gittik heyecanlıydık baya. Ama geçen haftakine göre bebek biraz daha belliydi. Fakat kalp atışını duyamadık. Geçen hafta doktor 4-5 haftalık demişti net bişey dememişti. Normalmi kalp atılını duyamamamız dedim normal değil küçük olabilir dedi. Kafama takıldı benim gibi bu durumu yaşayan var mı