Hhy Henüz doktora sonuç göstermeye gitmedim. Bu şekilde sonucu olan var mı? Olumsuz bir yanı var mı merak ettim.
Mrvsmt2502 Hhy igg bir şeyi önceden geçirip antikor ürettiğiniz anlamına geliyor risk teşkil etmiyor yani
Yamis7 Hhy canım selam benim de grayzone çıkmış acaba doktor ne dedi 🙏 pozitif olması iyiymiş ama bizim tam pozitif değil, bugün açıklandı benim 2-3 güne gösterebilirim ancak :/
Hhy Yamis7 merhaba Canım, doktora sonuçları gösterdim sorun yok dedi grayzone için özel bir şey söylemedi. Sorun yok diyince de ekstra sormadım açıkçası.
Yamis7 Hhy ya cevap için teşekkür ederim canım, ben de ptesi gidebileceğim hepsi açıklanırsa, 😅 çok sevindim🙏🙏selamlar❤