Oğluma yenidoğan çok almadım. 3-6 ay alıyordum hep.
Bol bol zıbın ve ağız mendili almıştım
Bez ıslak mendil stoğu yapmadım
Sallanır ana kucağı almıştım işime çok yaramıştı evimde
Alt üst takım,pijama takımı,tulum gibi ilk 40 gün giyeceği şeylerden 4-5 tane almıştım.
Hava nemlendirici
Serum fizyolojik ve düz kafa yastığı almıştım