Dfnsyn merhabalar hoşgeldiniiiiz 👼🏻🌸😍😂
Benimde ilk gebeliğim 20 haftalık olduk bugün ,1.trimestera göre çok çok daha iyi geçirdim ben değişen ruh halim ağlamalarım var benim onlar hala devam ediyor 😂
Kasık ağrılarım oluyor oda bebeğin ve karın bölgesinin büyümesinden kaynaklı diyor doktorum 🩺
Onun haricinde biz iyiyiz umarım çok daha güzel geçirirsiniz siz 🥰