Seymaaa Neslihann aynen canim bende 2 gün yattim hastanede. Biraz rahatladim sonra yine ayni oldum. Dikkat et kendine senin baya zormus durumun
Neslihann Seymaaa malesef çok zordu şimdi daha iyiyim o zamanlara göre çok şükür 🙏 size de geçmiş olsun inşallah
Seymaaa Ervaablaoluyor malesef canim herseyi denedim ama geçmiyor bazen ölücem zannediyorum o derece yani. Sadece tek umudum 4. Ayda bitmesi😭
Omerinannesi Seymaaa Canim bende 8 haftalikken bulanmaya baslamisti 18 haftaya kadar hergun sabah kustum ama inan geciyor su an 26 haftaligiz ve hicbiri kalmadi ilac kullanmadm ama surekli ayran ictim o azaltti benimkini insallah sizede sifa olur😊
MervezkanYamal Bende 9+3 deyim ama aşırı bulantılarım oluyo gece gündüz farketmiyo ve doktorum bunla ilgili yapılacak birşey yok diyo 😏
Busraorhan17 Aygulcan bana doktorum zofran vermedi verse rahat edicem çok çekiyorum serum takılmaktan kollarım mosmor
Ceylinim Seymaaa sabredin canım gecmiyecek gibi geliyor ama geçiyor çok şükür bende çok çektim 16 haftada azalmaya başladı şimdi yok gibi artık çok şükür korkuyorum demeyede psikolojik olarak sanki geri gelicek gibi 😊 şuan 17+3 uz