Benimde eşim doğuma girecek bir hafta sonra 🥰 normal doğum yapsaydım muhtemelen girmesini istemezdim çünkü o halde görmek çok yıpratıcı olabiliyor. Ama spiral anestezi ile sezaryen olacağı için sıkıntı yaşayacağımızı düşünmüyorum. Muhtemelen görmeyecek bile ameliyat işlemini. Başımda duracağı için, ben bana cesaret vereceğini düşünüyorum yanımda olması 🙏🏻