Ablalar ben 18 yaşındayım sizden tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum ben düşük yaptım ve şuan belirtilerim hamile gibi eğer gebeysem yine düşük olur mı çok korkuyorum düşük yaptım üzerine 1 adet gördüm ya da düşük olmaması için napmalıyım enfeksiyonumda bar sanırım biraz idrar yolu