Yalnız değilsin bende ilk hamile kaldığımda 48 kilo ile başladım şuan 63 kilo olmuşum 😄 Doğumdan sonra verir miyim bilmiyorum ama inşallah vermem çünkü hayatımda tartıya çıktığımda 50 yi bile göremeyen ben 63 ü gördüm. Ve emin ol kiloyla bebeğinde hiç alakası yok benim bi tanıdığım var aşşşşııırı kilolu ama kızı 2300 gram doğdu minicik bişeydi. Aynı şekilde bir ablam 45 kiloydu hamileyken ve 4 kilo tosun gibi bir bebek doğurdu. Herkes bana diyorduki sen zayıfsın bebeğinde zayıf olur kilo al biraz diyorlardı ama bebeğim 2 hafta önden gidiyor kilo konusunda. Doktorum her gittiğimde kilosu çok iyi maşallah haftasından önde gidiyor falan diyor. Ben bunu nazar değdirirler diye hiç kimseye söylemedim mesela. Aynı şey göğüsler içinde geçerli. Göğüsleri büyük olan bir kadından bazen hiç süt gelmez ama küçük göğüsleri olan bir kadınında sütü bitmek bilmez. Benim göğüslerimde küçücük mesela ama hiç kafama takmıyorum şimdiden sütüm ara ara akıyor hatta 😄 O yüzden sende hiç kafana takma zayıf olmanında güzel yanları var kendini böyle kabul et ve sev🌸