aysemmi angeldamon ne için kullanmak istiyorsunuz? artık melatonin normal insanlar için bile önermiyorlar yani ruhsatlı ilaç kapsamına alınması düşünülüyor hatta. uyku için kullanmak istiyorsanız daha risksiz yöntemleri tercih etmeniz daha doğru olur bu dönemde.
Larraa Kullanılmaması gerekiyor. Gebelikten önce çok sık kullanırdım. Gebelikte de özellikle ilk haftalar aşırı uyku sıkıntısı çekiyordum doktoruma sordum kulllanmanı tavsiye etmiyorum demişti. Hiç kullanmadım ben de. Yine de doktorunuza sorun isterseniz.
angeldamon Larraa Adetim iki üç gün geçene kadar hala kullanıyordum öeğer hamileymişim sonra öğrenince bıraktım bişey olmuş musur acaba ya
angeldamon aysemmi Uyku problemleri yaşıyorum gebelikten öncede kullanırdım bu süreci daha sağlıklı geçirmek gece uykusu uyuyabilmek için istiyorum belki böylle uykusuzluk bebeğe zarar veriyordur diye
Mrvvlrkn28 aysemmi bu bilginizin kaynağı nedir acaba önerilmediği ve ruhsatlı ilaç kapsamına alınması düşünüldüğü?
Larraa angeldamon O kadar erken dönemde sorun olacağını sanmıyorum. Zaten çok ciddi uyku problemleri olanlar da doktor kontrolünde kullanma ihtimali var diye biliyorum. Dediğim gibi doktor kontrolünde ve doktorun önderdiği marka dozaj olmalı sanırım. Siz bu yüzden yine sorun doktorunuza. Ama erken dönem içtiklerinizden sorun olacağını sanmam içinizi rahat tutun 🌸
aysemmi angeldamon magnezyum kullanabilirsiniz hamilelikte uyku sorunları için magnezyum glisinat veya ATA-magnezyum formunu kullanabilirsiniz
denizleo09 Gebelikten önce kullanıyordum hamilelik planladığımı doktora söylemiştim bırakman gerekiyor demişti kullanmıyorum şu an