Camı üç dört gün boyunca açık unutmuşum ve içeri girmiş bi tane kocaman kaç kez yanından geçtim Allah ya çok şükür üstüne basmadım buldum direk gördüm öldürdük, dedim tamam bitti artık derken sabaha karşı eşim işten geldi ona kapıyı açmaya gittim geldim girdim çıktım odanın kapısı ağzında bi tane daha artık psikolojim bozuldu her yerden gelecek gibi gözüm yerlerde eve gelmek istemiyorum evde o kadar da eşya çok ki ev bize ait değil bu kış burda geçirip çıkıcaz nereyi temizlesem bilmiyorum temizleyecek yürekte yok bende bi yerden gelecek gibi nasıl bi çözüm lazım yaaa