Merhaba 15 haftalık gebeyim ve gebeliğimin başından beri haftalık Proluton depot iğne vuruluyorum düşük tehlikesinden dolayı. Ancak bugün eczacımız artık depolarda dahi yok çünkü toplatıldı bebeğe zarar veriyormuş dedi. Korktuğum için doktoruma yazdım o da evet bu şekilde bi haber çıktı fakat net değil dedi bebekte kanser yapabildiğine dair haber çıkmış dedi ama gebelerimde hiç sorun yaşamadım daha önce dedi. Ben o kelimeyi duyduğumdan beri saatlerdir kafayı yiyorum napcam bilmiyorum gebeliğinde sürekli Proluton depot iğne kullanıp bebeği sağlıklı doğan var mı lütfen yazın