Papatyadelisii Kizlar eşim alkol aliyodu normal de benim yanımda içmez dışarda arkadaşlarıyla içer gelirdi neyse gece gelmiş içmiş ictigide tezgahın üstünde kalmış ama ben alkol olduğunu anlamdm neyse su içmeye kalkmistim 4 5 gibi geceydi bende meyve suyu sandm kafaya dikledim baktım alkol hemen kustum ama bebege bişi olmaz demi dün oldu içim içimi yiyor
Esra_Elisa8 Papatyadelisii bebek kaç haftalık inşAllah bişey olmaz ben bu hamileliğimi bilmiyordum diş dolgusu yaptırdım iltahap ilaçları kullandım alerji ilacı ağir birsuru ilaç kullandım Allah’a şükürler olsun bişey olmadı Rabbime bırak içini ferah tut inşAllah hicbisey olmaz
Nisapoyraz4270 Papatyadelisii bizde eşimle yılbaşında eğlendik arkadaşlarla baya içtim 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim öğrendiğimde çocuk 5 haftalıkmış Rabbim korudummu koruyor içini rahat tut 💖🥰
ezooezz Papatyadelisii birkaç yudum içmişsinizdir tadını alana kadar hemen de kusmuşsunuz hiçbir şey olmaz bu kadarcıktan. Bu kadar çabuk kana karışmaz alkol stres yapmayın hiç 🌸
Hasret18ayaz Papatyadelisii maalesef ben geçen gebelifimde 5. Haftalarda yarım bardak çok canım istediği için içmiştim ama pişman oldum maalesef düşüğüm başladı sebep o müdür bilmiyorum ama birdaha hamileyken asla yapmayacagim bir hata umarım birşey olmaz
Esra_Elisa8 Papatyadelisii Allah’ın izniyle bişey olmaz inşAllah olmazsa yarın Dr git ama kusmuşsun ya bence bişey olamamıştır zaten minoş kesede daha mide hazm etmeden kusmuşsun bence ulaşmamıştır
Papatyadelisii Hamile olduğumu bilmiyordum eşimle masanızı falan kurardik içerdik dertlesirdik bebek karnimda 10 haftalikmisti bilmeden çok alkol aldım öğrendiğimde bunu doktoruma sordum yani oda bişi diyemedi rabbim koeumus bebegimi
Papatyadelisii Direk kostüm hemen parmak attım çıkardım sigara bile 3 4 tane anca içiyorum bişi olmasını istmem çok bekledim ben bebegimi
gokcemrsn Ben hamile olduğumu bilmiyordum ve arkadaşımın doğum gününde bayağı içmiştim meğer 7 haftalık hamileymişim çok şükür bi şey olmadı . Sizde içinizi ferah tutun kusmuşsunuz zaten.
Dogproff Papatyadelisii birşey olmaz. Benim doktorum canın çok isterse bir bardak alkol içebilirsin demişti .
Ayse0575 Papatyadelisii ne alkolikler çocuk doğuruyor hiçbir şey olmuyor Allah istemedikçe. Sıkıntı etme bir şey olmaz🙏🏻
ykaya18 Çocuğa birşey olmaz ama muhtemelen vitamin falan kullanıyorsunuzdur ilaçla beraber alınan alkol midenize zarar verebilir, gerçi kustuysanız da sorun olmaz, dert etmeyin.
ykaya18 Bende hamileyken bilmiyordum tabi mangal yapmıştık sabahtan akşama kadar çeşit çeşit alkol aldık, rakı bira şarap ama gecenin 4üne kadar falan sürdü, 2 gün sonra testte hamile olduğumu öğrenmiştim 🤭🤭
Mucizeayla Papatyadelisii geçen böyle bir post yine açılmıştı yanlışla alkol içtim diye aynı kişi değilsiniz demi yok bu yanlışlıktan şüphe duyucam 🤣
Brcuburci Papatyadelisii bence bişey olmaz içinizi ferah tutun ☺️bende yanlışlıkla etli çiğ köfte yemiştim