Selam kızlar sezeryanla doğum yaptım cuma tam 3 aylık olucaz inşallah bende zaten 2 ay başlarda çok sonlarda az olucak şekilde adet gibi kanama lekelemmeler vs geldi son ay durur gibi oldu derken şimdi yine peceteye gelecek şekilde kanama pembe kırmızı renkte ve sonra lekelenme oluyo smear vermiştim sorun yoktu sütümü emziremiyorum sadece sağım yapıyorum sizdede böyle bişi oldu mu enfeksiyon dicem ağrı kaşıntı vs de yok yardımcı olur musunuz :(