Kızlar 17 Ağustos yumurtlamam di ve 2 Eylül hamile olduğumu öğrendim beta artisim çok güzel ilerledi keseyi de gördüm ama yumurtlamadan beri geçmeyen kahve rengi akıntım var bu gün 5+6 oldum hala devam ediyor Dr progestan verdi kullanıyorum ama geçmiyor ara ara küçük pıhtılar da görüyorum 17 sinde kalp atışı için gideceğim doktoruma da danışacağım ama anlamıyorum başına hiç gelen oldu mu neden böyle oluyor az önce de açık pembe kahve karışık gördüm böyle olup da sonradan düzelen ve doğum yapan var mı aranızda